Gadget

‘Nu ben je een echte Runner!’, zei ze. Na maanden getraind te hebben met telefoon en Runkeeper om trainingen te registreren, is nu eindelijk het grote moment daar: het sporthorloge.

Inmiddels heb ik al een aantal trainingen met dit sporthorloge achter de rug. Conclusie: het is een aanwinst. Geen gedoe meer met een telefoon die ik tijdens het lopen uit mijn heuptasje moet zien te krijgen om te weten hoe zacht hard ik ga. Geen gedoe meer met per ongeluk het verkeerde knopje aanraken waardoor de registratie blokkeert tijdens de mooiste loop van het jaar. Geen gedoe meer met struikelen over eigen voeten hobbeltjes, boomstronkjes en andere uitsteeksels omdat ik op het schermpje van mijn telefoon kijk en dan niet op de weg kan letten. Ik zeg halleluja. Praise Garmin!

(En ja, je moet wel even in de buidel tasten, maar dan heb je wel wat)

Plaats een reactie